Jak na to, aby nádobíčko šlapalo jako hodinky?

Pravidelná údržba nádobíčka není jen práce pro hospodyňky, ale i pro pořádnýho chlapa, který žije v moderním světě. Připravte si ruce a svého bouráka, uděláme si malou revizi stavu motoru a paliva.

Než začneme se servisní kontrolou, něco si ujasníme: vycházíme z předpokladu, že je ve tvém zájmu, aby ti kára bez problémů šlapala nějakých 70 let, aniž bys jí věnoval větší pozornost, než každodenní opláchnutí. Musíme tě zklamat, tohle rychle vypusť z hlavy. Skutečnost je taková, že se vždycky něco porouchá. Vzpomeň si třeba na nečekané ztvrdnutí tuhle na poradě se šéfem. Nebo tuhle, jak tě kočička chtěla v autě po večírku a i přes tvoje razantní povely se nehnul ani o centimetr. Jasně, pech! Když se ale dobře seznámíš s manuálem použití, určitě toho jednookého piráta v mělčinách svých kalhot pochopíš.

Nahazujeme motor…

Klíček k zapalování nemáš mezi nohama, ale v hlavě. Největším mužským orgánem je totiž mozek. Ten vysílá impulsy přes míchu, aby zahájil erekci. Že nemůžeš nastartovat? Chcípá ti motor? Jestli se tvůj kanón nechce zvednout ani po několika pokusech o roztočení motoru, máš problém s udržením erekce. Nebo možná nepřeřadíš na volnoběh. V první řadě by ses měl zamyslet, jestli nemáš v poslední době moc stresu nebo nejsi unavený. Další zkázou je alkohol. Rozhodně nikdy nemanipuluj s bourákem pod vlivem! Jen tak se vyhneš přezdívce „impotent“. Další renonc: jestli hledáš ve výbavě náhradní pneumatiku, pak marně! Výrobce na náhradní díly patrně zapomněl. Ale jestli se ti zdá, že ti strašně pomalu stoupá do výšin, můžeme tě uklidnit. Nezávislým testováním se ukázalo, že trvá 3 – 5 minut, než se péro úplně postaví. Čím jsi starší, tím to je ještě horší. Je ale důležitý, abys dostal řízení tzv. do krve. A to chce řádný testy a cvik. Takže jdeme na to!

Mastit, mastit, mastit!

I cvičné jízdy mají svůj význam a nářadíčku neuškodí. Honění si dopřej, kolik jen chceš. Je třeba procvičit i ruční brzdu. Budeš jí potřebovat, abys prodloužil soulož a oddálil náhlý výstřik kapaliny.

Výběr pohonných hmot

Zásadně nešetři a používej kvalitní palivo. To by mělo mít nejméně 30 % tuku a obsahovat hodně proteinů. Hlavně se mírni v cholesterolu.

Údržba karoserie

Nejen tvůj bourák, ale celá kapota chce udržovat v dobrém stavu. Ideální je pravidelné cvičení, které dá tvému tělu zdravý vzhled, ale i ochranu. Navíc zvyšuje výkon, a to se počítá! Suma sumárum – cvičení zvyšuje tvojí cenu.

Pozor na havárky

Heleď, nejsme ve světě Harryho Pottera, stát se zkrátka může cokoli. I při náhlých změnách pozic nebo neohrabaných pokusech o paralelní parkování s partnerkou nahoře. Při běhání, skákání, nebo náhlých rychlých pohybech doporučujeme použití suspenzoru. Pevně ti sevře varlata a přitiskne je k rámu karoserie, což sníží možnost nárazu.

Pravidelná údržba

  • Denně by sis měl před koupáním stáhnout předkožku přes žalud a pořádně opláchnout i okolí.
  • Minimálně jednou týdně si to s někým rozdej. To je ideální cvičení, které ti zaručí do budoucna hladký průběh při výkonu.
  • Když káru neprovětráš, snaž se alespoň roztáčet motor ručně.
  • Občas ti také po teplé koupeli promni varlata v prstech, aby sis uvolnil šourek.
  • Jakmile dosáhneš čtyřicítky, měl by sis nechat jednou ročně nechat udělat revizi prostaty.

První pomoc

Závažnější mechanické poškození může být problém. Stručně řečeno, pozor, aby tě někdo nenakopal do koulí. Když se to stane, nejprve použij

  • plán A: okamžitě mu to vrať! Když to zdravotní stav nedovoluje, smůla, přejdi k
  • plánu B: válej se po zemi, křič, přikládej si kostky ledu a zhluboka dýchej.  Když to nepomůže, zajeď co nejdřív do garáže a vyhledej mechanikovu pomoc. Až se z toho vzpamatuješ, vrať se k plánu A.

Tak si dej bacha, ať máš bouráka v cajku!

Autor: red

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Jak ženy masturbují? Zasněte se…

Nejhorší věty, které nechceme od žen nikdy slyšet!