Napsali o nás

ARBOmedia získalo Prochlapy.cz a další weby

Portfolio mediálního zastupitelství společnosti ARBOmedia, patřící do skupiny Tiscali Media, se rozšířilo o nové portály zejména ve sportovním a mužském segmentu. Do portfolia ARBOmedia vstupují od 1. ledna 2016. Největším je pánský magazín Prochlapy.cz s průměrnou měsíční návštěvností 336 tis. reálných uživatelů (zdroj: NetMonitor).

http://www.mediaguru.cz/aktuality/arbomedia-ziskalo-prochlapy-cz-a-dalsi-weby/#.WBOJZZOLRUc

Weby pro muže většinou uvízly ve stereotypu

Při pohledu na čísla NetMonitoru je rozdělení sil na webu v oblasti lifestylu pro muže poměrně jasné. Xman.iDNES.cz má z počítačů něco málo přes tři sta tisíc unikátních uživatelů, dvojka na trhu jenpromuze.cz skoro dvě stě tisíc reálných uživatelů, trojka prochlapy.cz přes sto tisíc, ostatní už jsou prakticky zanedbatelní.

http://mediahub.cz/rozhovory-35810/sef-xmanidnescz-weby-pro-muze-vetsinou-uvizly-ve-stereotypu-modelky-draha-auta-a-priserne-tchyne-1058656