Je nahota nevhodná? Nebo naopak super?

Pohledů na ženskou nahotu je velká spousta. Dnes jich pár nabízíme, abyste si mohli konečně udělat názor, co je vlastně správné!

Osvoboďte bradavky!

Za rovný přístup k zobrazování nahoty lobují feministky už spoustu desítek let. Víceméně bez výraznějších úspěchů. Posledních pár let se ale i do médií dostala zajímavá kampaň s názvem Free the Nipple. Aktivistky si kladou za cíl, aby ženy mohly chodit nahoře bez stejně jako muži. To je iniciativa, kterou, na rozdíl od mnoha jiných snah zapšklých feministek, by měl každý muž vehementně podporovat! Některé státy USA tuto možnost i uzákonily, ale stále se jedná o běh na dlouhou trať. Mezinárodní zájem o téma pak vzbudil stejnojmenný dokument z roku 2014, který mapoval snahy několika takto uvědomělých dam. Ideu podpořila také spousta celebrit i politiků, kteří byli ochotni se pro dobrou věc svléknout. Podívejte se na trailer a třeba vás navnadí i na celý film:

Ve Vietnamu se konečně vyplatí létat

Vietnamská milionářka Nguyen Thi Phuong Thao přišla nedávno s brilantně jednoduchým a přitom úspěšným nápadem. V rámci svým aerolinek VietJet Air přikázala letuškám pohodlnější outfit než běžné uniformy – sexy bikiny. Důsledky takového rozhodnutí musely překvapit i samotnou podnikatelku. Z dříve téměř krachujících aerolinek se stal významný hráč na trhu, který se momentálně může pyšnit zhruba třiceti procenty podílu na vietnamské letecké dopravě. A přidružené marketingové aktivity, jako třeba kalendář s nejhezčími letuškami, její už tak nadité peněžence rozhodně neškodí!

Jste taky prasátka?

A touhle kampaní se plynule dostáváme ke třetímu dnešnímu zářezu – oblíbené soutěži Sexistické prasátečko. Kdyby neprobíhalo pouze v naší republice, vietnamská podnikatelka by si jistě vysloužila čestné uznání od pořadatelů. Jejich cílem je totiž právě upozorňovat na takové marketingové aktivity, které využívají laciných sexuálních klišé k vyšším prodejům. Takže přesně takové, jaké se nám, normálním a slušným pánům, obvykle líbí! Nejčastěji se jedná o billboardy s reklamou na politické strany, hobby markety a jiná odvětví, jež se spoře oděnými divami nemají mnoho společného. Legendární Pila Pasák a její heslo “Přeřízneme cokoli” je ve spojení s vnadnou kráskou příkladem nádherně sexistické reklamy!

Jaké další příklady napadají vás? Je podle vás přirozené, že se s ženskou nahotou takto nakládá? Rozpoutejte ohnivou debatu pod článkem!

Autor: Rimsy

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Víte, co se děje pod peřinou postelových scén? My ano!

Nejhorší videoklipy roku 2015 – peklo existuje!