Jak vám umělá inteligence pomůže s tvorbou obsahu?

Umělá inteligence je dnes neustále skloňovaným tématem, objevuje se všude kolem nás a média nám předhazují, že ji můžeme využít prakticky v čemkoliv. Tak slavné to zase není. Nebojte. Na dobu, kdy nás ovládnou stroje, si ještě budeme muset hodně dlouho počkat. Už nyní nám však umělá inteligence dokáže zjednodušovat život.

Velkou revoluci započal ChatGPT. Tento jazykový model natrénovaný na spoustě dat z internetu dokáže odpovědět na nejrůznější otázky a vyřešit všemožné problémy. Může vám napsat báseň, naprogramovat za vás domácí úlohu nebo sepsat slohovou práci do školy. Na generování obsahu je to opravdu machr. Má snad jen jedinou vadu – občas si trošku vymýšlí.

umělá

Boom velkých jazykových modelů

Společnost OpenAI se svým ChatGPT jen odstartovala boom okolo LLM (large language model), tedy velkých jazykových modelů. Nejde o až tak velkou novinku, první LLM se objevily kolem roku 2018. Až v posledním období jsme však zaznamenali takové, které skutečně něco umí. OpenAI má teď nejnovější ChatGPT 4 (oproti verzi 3 je natrénovaná i na aktuálnějších datech, takže se můžete ptát i na aktuální problémy), Google nabízí Gemini (dříve Bard), Meta má Llamu. Všechny fungují velmi dobře, pokud jste tedy schopní je dobře využít.

LLM jako významní pomocníci

LLM jsou modely, které umí pracovat primárně s textem. Není to umělá inteligence, která vám uvaří kávu, tak daleko ještě nejsme. I pomoc s generováním obsahu se ale může hodit. Vhod přijde třeba pracovníkům v marketingu nebo všem, kteří provozují nějaké své vlastní webové stránky. Však víte, jak těžké je přijít s originálním popiskem, hodnotným článkem nebo jen zajímavým nadpisem. A tohle všechno vám dokáže umělá inteligence stvořit. Kreativní je nejspíš více než vy.

Jak vlastně využít LLM?

LLM vám častokrát poví i to, co neví – ano, u faktických informací si fakty raději ověřujte. Pokud ale jde o kreativní úkoly jako třeba sepsání titulku, nemáte se čeho bát, fungují výtečně. Jen se musíte umět dobře zeptat.

Základem toho, abyste dostali, co potřebujete, je správný prompt, tedy dotaz. V tomto promptu umělé inteligenci popíšete, co přesně pro vás má udělat. Můžete vynechat zdvořilostní fráze, je to opravdu jen stroj a neobměkčíte ho tím, když poprosíte a poděkujete.

Použijte Deeply

Nejste si jistí, jak požádat o vygenerování náhledového obrázku k článku nebo vymyšlení klíčových slov? Přesně na tohle se soustředí projekt Deeply.cz. Jeho cílem je pomoci všem lidem v marketingu, copywritingu a podobných oblastech, je totiž zaměřený na generování obsahu pomocí umělé inteligence.

Řekněme, že chcete vygenerovat náhledový obrázek k vašemu článku. Přes Deeply si ve formuláři jednoduše definujete, co má na obrázku být, jaký má mít poměr stran a kolik takových obrázků chcete. Do 60 sekund se vám jich několik vygeneruje a vy si jen vyberete takový, co se vám nejvíce líbí. Velmi podobně to funguje i s textem. Nemusíte přemýšlet, jak se umělé inteligence zeptat a jakým způsobem ji donutit dělat to, co potřebujete.

Stručně a jednoduše, Deeply obsahuje šablony, které vám o hodně usnadní práci. Můžete pomocí nich vytvořit blogový příspěvek, chytlavý popisek zboží nebo text na sociální sítě. Dokáže vám také sepsat scénář k videu na YouTube a mnoho dalšího.

Deeply používá ChatGPT 4, tudíž tu nejnovější verzi, která poskytuje špičkové výsledky. A komu se všechny ty pokročilé funkce hodí? Každému. Copywriterům, markeťákům, programátorům, cestovkářům i podnikatelům. Deeply šetří obrovské množství času a také nervů. Deadliny vás nepřekvapí, protože díky umělé inteligenci získáte to, co potřebujete, okamžitě.