BMW 1: Ochlazení po duši

I ti největší milovníci léta už čekají, kdy přijde ochlazení. A co teprve majitelé zadokolek, třeba BMW 1. A tak si dovolíme i pár zimních fotografií pro zchlazení.

Cože? Ty máš zadní náhon? To asi nikam v zimě nejezdíš, co?
Jasně že ne. To vyjedu jen na první volnou plochu, a tam jezdím, dokud zbyde v nádrži nějaký benzín. Protože když nemám čtyřkolku a zimní pneumatiky aspoň s 4 cm dezénem, tak se bojím vyjet i k Lidlu za barákem.

Zima láká

Je super mít zadokolku a být pánem driftu. Udržet smyk tak dlouhý, jak reklama před Televizními novinami. Jenže to už není jen tak. To chce aspoň 300 koní, poctivý šestiválec a zlatou zákaznickou kartičku u nejbližšího prodejce pneumatik. Pak to může vypadat asi takto.

Jenže co když máte jen nejlevnější a nejslabší BMW moderní éry? Co když máte jen BMW 114i se 75 kW? Pak stačí tak málo – až napadne sníh. Pak můžete s jakoukoliv zadokolkou řádit, co rychlost vašich rukou dovolí.

Na tohle máte

BMW 1 je vůbec nejlevnější BMW, jaké si můžete pořídit. Stačí vám něco přes půl milionu. A pokud budete hledat mírně jeté před faceliftem, jako je na našich obrázcích, nebudete potřebovat ani 400 papírů. Je ale tohle BMW ošizené? Jízdními vlastnostmi ne. Užijete si v něm stejnou porci zábavy, jako v těch drahých, jen je třeba počítat s tím, že materiálu uvnitř vozu se zkrátka s autem za milion srovnávat nedají.

Prostě chci „bávo“

Chcete si vyzkoušet, jaké to je jezdit bávem? Jedničku vám můžeme jen a jen doporučit. Je to auto pro zábavu, přitáhne pozornost, má pohon té správné nápravy, ale nákup vozu vás nezruinuje. Tak si to užijte, dokud nebudete muset koupit Šarána pro děti a kočárek.

PS: doufáme, že jste se u fotek dostatečně zchladili…:)

Autor: Analytik