Vylepší michelinští kuchaři McDonaldu reputaci?

Svět se zbláznil, nebo polepšil? Jeden z největších řetězců s rychlým občerstvením experimentuje se službami a nabídkou. Burgery teď dělají kuchaři s michelinskou hvězdou! Pomůže to něčemu?

Dva hamburgry, tři čísburgry a kolu k tomu.“ Je tohle váš tradiční oběd? A zajímáte se, z čeho se skládá? Asi ne, protože prostě nemáte čas studovat nějaké (malým písmenem psané) romány. Stejně se v nich neuvádí všechno.

Žaloba za špatné informace

Konkrétně americký řetězec McDonald’s v roce 2012 čelil žalobě ze strany spotřebitelů kvůli tomu, že neuvádí na obalech výrobků všechny informace o surovinách. „Ale co, jídlo i tak patří pod žebro“ říkáte si. Pokud možno ihned a bez zbytečných procesů, hlavně, když chutná. Však ona se tahle marketingová strategie McDonaldu vyplatila. A teď přichystal další past na svoje ovečky. Dokonce certifikovanou!

Svěží vzduch v pachu přepáleného tuku

Loni mu v Česku vzrostly tržby o 1,8 procent, takže si jen u nás přišel na 4,194 miliardy korun. Jenže finanční propad předchozích let něco znamená. Jak udržet krok s konkurencí? Vybrané pobočky se zmodernizovaly, ale jelikož boj o zákazníka je neustále tvrdší, chtělo to něco nového. No, „něco“. Ve Velké Británii, konkrétně na 28 pobočkách v Londýně a Manchesteru, začala fungovat dosud nevídaná služba.

Risk nebo sázka na jistotu?

Nové prémiové burgery pojmenované Signature Collection jsou tlustší a dělané na zakázku. A připravují je kuchaři s michelinskou hvězdou! Japato? Veřejnost byla vyslyšena.

Zákazníci chtějí silnější hovězí karbanátky, vysoce kvalitní suroviny a poptávají čerstvost,“ uvedl pro britský list The Guardian Duncan Cruttenden z oddělení přípravy jídla. Tak se to poslalo do placu a teď se čeká, co bude. Pokud se nová nabídka ujme, rozšíří se dál napříč spektrem čtyř stovek dalších poboček po celé Británii. A asi to tak i dopadne.

Přiblížení klasické restauraci

Na 100 % britský a irský kvalitní hovězí burger je obložený dvěma plátky slaniny uzené na bukovém dřevě, plátkem roztaveného čedaru, celými zrny hořčice, kečupem, majonézou, zelným salátem a červenou cibulí. To všechno v briošce. Sbíhají se vám sliny, jenže představa fronty u okénka vás děsí víc než svlečená Bohdalová? Tak uberte plyn, McDonald’s si připravil další překvápko.

Jisté evropské a australské restaurace změnily strategii a povolaly číšníky, což však neznamená, že by se původní model prodeje zrušil. Je to jen tak, že nyní má zákazník na výběr. Pro svoji objednávku může využít i digitálních kiosků nebo obsluhy s tabletem v ruce. Pomůže to k tomu, aby se firma udržela? Názor si uděláte pravděpodobně až ve chvíli, kdy ochutnáte.

Pokud na kus žvance čekat nechcete, můžete si ho připravit doma třeba podle tohoto videoreceptu. Tak dobrou chuť!

https://youtu.be/Ei13Qzbqd0g

Víte, že…

Za úspěch McDonald’s může čechoamerický podnikatel Raymond Albert Kroc, jehož otec pocházel kousek od Plzně. V momentě, kdy od bratrů McDonaldových koupil řetězec fast foodů, firma se začala vzmáhat.

Co vy na to? Myslíte si, že to změní povědomí o Mc Donaldu? Očekáváme bouřlivou reakci 🙂

Autor: Merlin

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

Nejdelší výroba hamburgerů. Trvalo to půl roku

5 věcí, které o jídle ještě nevíte?